2011
Saturday, December 31, 2011 • 7:56 PM • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM ,,,

wah3 ,, tahun 2011 akn menutup tirai dalam berapa jam jeaa lagi . cepat sungguh tahun nie berlalu kan ?? rasa mcm xcya jea aku nak naik fom5 daa . tahun nie mcm2 aku merasa ngn bdx2 asrama swasta . tahun nie aku merantau jaoh lha jgk , dr perlis ke kuala lumpur . andai kata boleh undur blik msa nie ,, aku nak undur msa nie dr aku kecik lg . . bub xyah pkir byk mcm skunk .. agk2 korang lha kn ,, azam aku tahun nie tercapai x ?? kalau pasai bljr lha kn ,, aq rasa xkowt . . kalau pasai bnda len ,, yes! absolutely tercapai . hahhaha . . terbalik kn. . owg belajar lha yg tercapai tp nie kowt len plakk . . apa apa pun ,, kita kena terima apa yg berlaku selama nie . . kena redha ats apa yg berlaku ke ats kita . . harap2 kenangan aku bersama owg2 yg tersayang pada tahun nie ,, tidak akn aku lupakan . . pengalaman yg aku dapat selama nie ,, akn aku semat di aty . . aku harap jgk hubungan aku dgn MUHD NUR SYAFIQ SULAIMAN akn kekal bahagia di dunia dan akhirat . doakan yg terbaik utk aku .doakan spya aku dpt wt exm SPM t dan mendapat keputusan lulus cemerlang dlm SPM t .


TAHUN 2011

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nurul Najihah

Remember!!dont remove this section!!
3