kem kelab dan persatuan .
Tuesday, March 13, 2012 • 10:23 PM • 0 comments
assalamualaikum dan salam satu malaysia .


saya telah dipilih untuk pegi ke kem kelab dan persatuan peringkat negeri perlis di langkawi selama dua hari pada tarikh 10 dan 11/3/2012 . pertama kalinya saya pegi ke kem dan pertama kalinya jugak saya pegi ke langkawi tanpa ibu bapa rasanya bebas seperti burung berterbangan bebas di udara . HEHE :D (berangan seketika) . mesti kowg ingat aku anak manja kan . tak laa ,, tahun-2 lepas aku belum bersedia nak pegi kem lagi . tiba2 tahun nie aty aku terbuka pulakk nak pegi kem . alhamdullilah , selama aku pegi semuanya berjalan lancar ,, tidak ada apa yang berlaku . saya juga telah terpilih untuk kem kelab dan persatuan peringkat kebangsaan ,, tapi cikgu cakap jangan terlalu mengharap sangat sebab kadang-2 ada kadang-2 dowg buat lewat dan mungkin aku sbgai f0rm5 mungkin tak bule pi sebab dah nak dekat ngn SPM . awal-2 nie bule laaa lagi aku pi kem . doakan aku supaya dapat pi kem peringkat kebangsaan yeee . AMIN~~~ .





OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nurul Najihah

Remember!!dont remove this section!!
3