28.11.2012 *spm
Wednesday, November 28, 2012 • 10:48 PM • 0 comments
assalamualaikum ,, lama tak story nieyh ,, wndu plakk kat blog kita . apa khabar blogger-blogger ?? sehat ?? saya ?? sehat jaaa .. alhamdullilah ,, spm dah abis pkul 4.30 tdi paper last akaun . agak pecah otak jugak la ngn akaun tdi ,, shit skit sbb tak smpat wat 1 soalan lagi . now ,, i just wait for result only . usaha usaha dah , just tawakal jea lahhh . i not good like you all . target saya 7A tapi kalu dapat 5A pown dah ckup jnji bule msukk universiti . waaa!!! dah besar rupanya NURUL NAJIHAH RAMLI ,, remaja dahh . tak lama lagi kawen pulak .. heheheh ,, gatai pulakkk kite :P . alhamdullilah jugak ,, aku ngn dya ,, MOHD IZWAN ABD RAHIM dah 10 bulan lebih . macam macam dah kami tempuh ,, gaduh macam gempa bumi laaa ,, pi sana sini laaa . aku harap hubungan kami berdua kekal sampa akhir hayat . aminnnn~~ ,, doa doa laaa sama untuk kami . zaman persekolahan dah tamat ,, baru nak mula perjalanan hidup . kita taktau apa yang kita akan dapat or kecapi pada masa akan datang . biarlah kebahagian disisiku selana-lamanya . aku harap apa yang aku impikan suatu hari nanti akan tercapai . tapi tak semudah tuuu ,, betul tak ?? kita kena usaha dulu ,, bwu dapat . aku bersyukur sangat dengan apa yang aku miliki sekarang . okaylah ,, sampai sini saja coretan aku ... ada orang panggil pulakkk ,, heheh :D . goodbye guys ^^

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nurul Najihah

Remember!!dont remove this section!!
3