syukur ,, alhamdulillah :)
Saturday, December 22, 2012 • 11:45 PM • 0 comments
assalamualaikum ,, hari nie penat laa ,, sebab ada kenduri dekat umah tok kat ... hehe :) ,, mana bole bgtau laa .. secret maaa .. ingatkan dah tak kena tolong .. rupanya khidmat saya masih diperlukan lagi .. baru saja pencen tapi kerja balik pulak ( kerja tak bertauliah katakan ).. cantiknya pelamin bersanding dan pelamin akad nikah .. grand gilaa bagi aku .. bunga bunga semua bunga bunga hidup ,, fresh flower punye .. aku ingatkan aku kena bagi bunga telur saja tapi tiba tiba saja orang yang nak pegang bunga mangga takdak ,, so yang jadi mangsanya aku lahh .. memang tak malu pown kan semua tengok aku tapi semua tengok pengantin laa sebab hari depa . fuhhh!!! memang penat jugak laa ke hulu ke hilir tapi memang the best laa pelamin bersanding dowg .. cantik laa ,, aku suka tengok .. ingatkan kali nie goyang kaki tak buat keja apa-apa tapi kena jugak .. but i really happy for my cousin wedding . tengok laa gambar pelamin dan aku merasmikan pelamin itu ,, ambil berkat ,, orang tua-tua kata .. HEHE :D
TAHNIAH TO KAK TIKA AND ABG HATTA

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nurul Najihah

Remember!!dont remove this section!!
3