tersentuh ...
Friday, January 18, 2013 • 12:49 PM • 0 comments
salam .. aku sangat kecewa hari nie ,, sangat sangat ... semalam dan hari nie dia langsung tak layan aku .. aku antar mcg macam2 tapi dia wat tak endah kat aku . aku ade wat salah kaa ?? .. semalam tiba tiba jaa dia off encet diaa pasaipa ... aku tak paham laaa . bila bule aku dapat laki yang betoi betoi paham ngn perangai aku nie . nak layan kawan bule . tp jangan lupa hang tuu ade awek dahhh .. semalam satu hari aku tunggu hang nk cakap tapi hang wat dunno wat derk jaa kat aku .. aku taktau aku nak luahkan kat sapa lagi . tempat nie untuk aku luahkan . dah setahun aku couple ngn dia ,, tapi asal dia still tak paham aku lagi ... aku sayang diaaa tapi pasaipa dia wat cmnie .. dia cakap kat aku yang dia sayang aku tapi kenapa perlu dia wat cmnie kat aku ... i need someone to care about me .

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nurul Najihah

Remember!!dont remove this section!!
3